zaterdag 3 maart 2018

"IK BEN IK "

De voorbije twee weken werken we rond het thema: "Ik ben ik". Enkele hoogtepunten van het voorbije thema:

Proficiat aan Arthur. Arthur werd 3 jaar! Bedankt mama en papa voor de lekkere koekjes




Welkom aan Jakub

Proficiat aan Lien, Lien werd 3 jaar. Bedankt mama en papa voor de lekker cake 


Tijdens het thema "Ik ben ik" maakten de grote kabouters (1ste kleuterklas) een mannetje 


Een mannetje van zoutdeeg
Het tekenen van de ontbrekende lichaamsdelen 
Jules was gevallen met zijn fiets en had pijn aan zijn neus, buik en hand (=Kleine kabouter).

Deze week starten we met het thema: Kleuren (= Zie brief schriftje peuter/kleuter of mail)
Op vrijdag 9 maart 2018 is het de nationale Bednet dag. Alle peuters/kleuters mogen in pyjama naar de klas komen. Gelieve geen pyjama uit 1 stuk aan uw peuter/kleuter aan te trekken. 

Groetjes Juf Ineke en Juf Femke